آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ
작성자 정보
- Mathias 작성
- 작성일
본문
کار کردن با بهترین شرکت طراحی وب سایتهای متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشتهاند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.
چه چیز قرار است بفروشید؟
روند فروش تا تحویل به مشتری به چه صورت است؟
تخفیف بر روی محصولات و کالاها دارید؟ همیشگی یا در برخی مواقع؟
مخاطبان اینترنتی به دنبال رنگ و شکلهای جذاب هستند. آنها از دنیای سایتها توقع ندارد که مثل یک کتاب پر از متنهای یک دست باشند. یک اشتباه رایج در طراحی سایت عدم توجه به این موضوع است. استفاده طولانی از متن، چشم مخاطب را خسته میکند و باعث می شود دیرتر به محتوای مورد نظر خود دسترسی یابد. در نتیجه با یک کلیک سایت را می بندد. بهتر است از طراحی صفحات کتاب مانند دوری کنید. می توانید برای هر بخش سایت یک تیتر با فونت و رنگ جذاب طراحی کنید. بخش کوچکی از متن دیده شود و برای مخاطبی که به دنبال آن موضوع است لینک ادامه مطلب را طراحی کنید تا با کلیک بر روی آن وارد صفحه دیگری شده و طراحی وب سایت ادامه مطلب مورد نظر را بخواند.
۱۷- بررسی مرورگرها
بیشتر مخاطبان وب سایت به خصوص وبسایتهای فروشگاهی و اداری به دنبال اطلاعاتی هستند که بتوانند به آن شرکت یا فروشگاه دسترسی یابند. از جمله اطلاعاتی مثل شماره تماس، آدرس، آدرس ایمیل، آدرس شبکههای اجتماعی و … این اطلاعات را در انتهای صفحه اول یا در صفحه تماس با ما حتما قید کنید. چنین اشتباهات رایج در طراحی سایت می تواند به از دست دادن مشتری و مخاطب و در نتیجه افت در کسب و کارتان منجر شود.
۷- جستجوی پیشرفته
در سایتهای استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد طراحی وب سایت بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستمهای پیشرفته مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایتهای استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایتها برای شرکتهای کوچک و یا سایتهای معرفی که نیاز چندانی به تغییر محتوا ندارند، استفاده میشود.
طراحی سایت به ساخت و راه اندازی صفحات سایت گفته میشود که معمولا این کار با کدنویسی به زبانهای مختلف برنامه نویسی و یا با استفاده از قالبهای آماده انجام میشود. در آغاز، وبسایتها با استفاده از زبان HTML نوشته میشدند و پس از آن با پیشرفت وب، طراحی با استفاده از جدولهای پنهان در صفحه و زبان HTML منسوخ شد و استفاده از زبان CSS روی کار آمد. به زبانی سادهتر تعریف طراحی سایت عبارت است از ساخت صفحات وب یا ریدیزاین و بهینه سازی سایتهای قدیمی که در بستر اینترنت انجام میشود.
فوتر یا پاورقی وب سایت در پایین ترین بخش صفحه قرار دارد و اکثرا در تمام صفحات سایت ثابت است. از آنجایی که این بخش آخرین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند، مکان خوبی برای اضافه کردن و تکرار اطلاعات مهم بدون نیاز به عناصر بصری زیادی است. پاورقی همچنین مکانی رایج برای گنجاندن جزئیات تماس، نقشه، فرم ثبت نام یا دکمه های رسانه های اجتماعی است.
رنگ ها
استفاده از طرحبندی وبسایت هایی که قبلا طراحی شده و امتحان خود را پس داده اند هم می تواند روشی کارآمد باشد چون این طرح ها معمولاً برای کاربران احساس آشنایی ایجاد می کنند، و ساختارشان بر اساس انتظارات و یا تجربیات گذشته آنها از سایر وب سایت ها میباشد. پس از آنجایی که این نوع طراحی ممکن است به ایجاد یک رابط کاربری ساده و آسان منجر شود، می تواند برای افراد تازه کار بسیار عالی باشد.
هنگام طراحی وب سایت، می توانید از انواع مختلف قالب های وب سایت که از دسته بندی های گسترده ای مطابق با انواع کسب و کارها وجود دارند استفاده کنید، تا زیرساخت محکمی برای طرح بندی سایت خود فراهم کنید. اگر می خواهید طرحی را از ابتدا طراحی کنید، توصیه می کنم برای شروع از وایرفریم استفاده کنید. بهره طراحی وب سایت وردپرسی گیری از فرآیند وایرفریم به شما این امکان را میدهد که پیشنویس طرحبندی وبسایت خود را قبل از پیادهسازی آن آماده و تهیه کنید.
اجزای کاربردی طراحی وب
چه چیز قرار است بفروشید؟
روند فروش تا تحویل به مشتری به چه صورت است؟
تخفیف بر روی محصولات و کالاها دارید؟ همیشگی یا در برخی مواقع؟
مخاطبان اینترنتی به دنبال رنگ و شکلهای جذاب هستند. آنها از دنیای سایتها توقع ندارد که مثل یک کتاب پر از متنهای یک دست باشند. یک اشتباه رایج در طراحی سایت عدم توجه به این موضوع است. استفاده طولانی از متن، چشم مخاطب را خسته میکند و باعث می شود دیرتر به محتوای مورد نظر خود دسترسی یابد. در نتیجه با یک کلیک سایت را می بندد. بهتر است از طراحی صفحات کتاب مانند دوری کنید. می توانید برای هر بخش سایت یک تیتر با فونت و رنگ جذاب طراحی کنید. بخش کوچکی از متن دیده شود و برای مخاطبی که به دنبال آن موضوع است لینک ادامه مطلب را طراحی کنید تا با کلیک بر روی آن وارد صفحه دیگری شده و طراحی وب سایت ادامه مطلب مورد نظر را بخواند.
۱۷- بررسی مرورگرها
بیشتر مخاطبان وب سایت به خصوص وبسایتهای فروشگاهی و اداری به دنبال اطلاعاتی هستند که بتوانند به آن شرکت یا فروشگاه دسترسی یابند. از جمله اطلاعاتی مثل شماره تماس، آدرس، آدرس ایمیل، آدرس شبکههای اجتماعی و … این اطلاعات را در انتهای صفحه اول یا در صفحه تماس با ما حتما قید کنید. چنین اشتباهات رایج در طراحی سایت می تواند به از دست دادن مشتری و مخاطب و در نتیجه افت در کسب و کارتان منجر شود.
۷- جستجوی پیشرفته
در سایتهای استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد طراحی وب سایت بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستمهای پیشرفته مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایتهای استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایتها برای شرکتهای کوچک و یا سایتهای معرفی که نیاز چندانی به تغییر محتوا ندارند، استفاده میشود.
طراحی سایت به ساخت و راه اندازی صفحات سایت گفته میشود که معمولا این کار با کدنویسی به زبانهای مختلف برنامه نویسی و یا با استفاده از قالبهای آماده انجام میشود. در آغاز، وبسایتها با استفاده از زبان HTML نوشته میشدند و پس از آن با پیشرفت وب، طراحی با استفاده از جدولهای پنهان در صفحه و زبان HTML منسوخ شد و استفاده از زبان CSS روی کار آمد. به زبانی سادهتر تعریف طراحی سایت عبارت است از ساخت صفحات وب یا ریدیزاین و بهینه سازی سایتهای قدیمی که در بستر اینترنت انجام میشود.
فوتر یا پاورقی وب سایت در پایین ترین بخش صفحه قرار دارد و اکثرا در تمام صفحات سایت ثابت است. از آنجایی که این بخش آخرین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند، مکان خوبی برای اضافه کردن و تکرار اطلاعات مهم بدون نیاز به عناصر بصری زیادی است. پاورقی همچنین مکانی رایج برای گنجاندن جزئیات تماس، نقشه، فرم ثبت نام یا دکمه های رسانه های اجتماعی است.
رنگ ها
استفاده از طرحبندی وبسایت هایی که قبلا طراحی شده و امتحان خود را پس داده اند هم می تواند روشی کارآمد باشد چون این طرح ها معمولاً برای کاربران احساس آشنایی ایجاد می کنند، و ساختارشان بر اساس انتظارات و یا تجربیات گذشته آنها از سایر وب سایت ها میباشد. پس از آنجایی که این نوع طراحی ممکن است به ایجاد یک رابط کاربری ساده و آسان منجر شود، می تواند برای افراد تازه کار بسیار عالی باشد.
هنگام طراحی وب سایت، می توانید از انواع مختلف قالب های وب سایت که از دسته بندی های گسترده ای مطابق با انواع کسب و کارها وجود دارند استفاده کنید، تا زیرساخت محکمی برای طرح بندی سایت خود فراهم کنید. اگر می خواهید طرحی را از ابتدا طراحی کنید، توصیه می کنم برای شروع از وایرفریم استفاده کنید. بهره طراحی وب سایت وردپرسی گیری از فرآیند وایرفریم به شما این امکان را میدهد که پیشنویس طرحبندی وبسایت خود را قبل از پیادهسازی آن آماده و تهیه کنید.
اجزای کاربردی طراحی وب
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.