سئو کلاه خاکستری چیست؟
작성자 정보
- Rolland 작성
- 작성일
본문
میدانیم که تگ عنوان چقدر مهم است. هم برای کاربر هم برای موتور جستجو. در واقع تگ Title یک سیگنال بسیار قوی درباره محتوای صفحه برای موتور جستجو ارسال میکند. از یک طرف هم کاربر عنوان جذاب را دوست دارد و اگر عنوانتان وسوسهکننده و البته واقعی باشد، شانس بیشتری برای کلیک دارید.
سعی کنید کلمه کلیدی را حتما در تبلیغات Title Tag قرار دهید. این کار شانس شما را برای رتبه گرفتن در آن کلمه کلیدی افزایش میدهد. در بعضی از CMS ها مثل وردپرس تگ تایتل صفحه به عنوان تگ H1 آن صفحه در نظر گرفته میشود.
کلمه کلیدی در متاتگ توضیحات (Keyword in meta description tag)
دیگر اوضاع سئو مثل چند سال قبل نیست که یک صفحه ایجاد کنیم. تا جایی که میتوانیم کلمات کلیدی در آن صفحه بریزیم، هیچ ارزشی به کاربر منتقل نکنیم و رتبه خوبی هم در نتایج بگیریم. این روش نه تنها جواب نمیدهد بلکه باعث پنالتی شدن و سقوط سایت شما در نتایج میشود. من از keyword Stuffing متنفرم. این کار هم موتور جستجو، هم کاربر را به شدت آزار میدهد.
اما هنوز هم باید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید. هنوز رباتهای گوگل آنقدر پیشرفت نکردهاند که خودشان تشخیص دهند محتوای شما نیاز کاربر را به طور کامل برآورده کرده است یا خیر. هنوز به کمک شما نیاز دارند. استفاده درست و به اندازه از کلمات کلیدی و ترکیب و تنوع این کلمات برای موتور جستجو بسیار مهم است. بهینهسازی برای یک کلمه کلیدی را فراموش کنید و از کلیدواژههای مختلف در متن و زیرعنوانهای خود استفاده کنید.
طول محتوای تولید شده (Content Length)
اپلیکیشن آموزشی و وبسایت آن با پنل استاد و دانشجو و مدیریت کامل بهمراه ایجاد دسترسیهای مدیریت سایت برای شما طراحی میگردد.
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبانهای برنامهنویسی وب و یا طراحی به کمک سیستمهای مدیریت محتوا انجام میشود.
برندینگ و طراحی وبسایت شخصی برای اشخاص توسط تیم تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ طراحی تبلیغات و پیادهسازی میگیرد.
عکاسی صنعتی از قبیل عکاسی از محصول، عکاسی مد و فشن، عکاسی غذایی، عکاسی معماری، عکاسی لایف استایل و عکاسی تبلیغاتی تخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است.
انتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسبوکاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است تبلیغات که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی دیجیتال نیز با مشکلات زیادی مواجه میگردد.
طراحی سایتی با زیرساخت مناسب و مطابق با استانداردهای روز دنیا اولین و مهمترین گام برای ورود به بازارهای دیجیتال است.
تگ توضیحات یکی از متاتگهای مهم و تاثیرگذار در سئو سایت است. برای یک سئو داخلی یا On Page SEO تمیز و مرتب باید هم کاربر را در نظر داشته باشید هم موتور جستجو. تگ دیسکریپشن هم مثل تگ تایتل نتیجه برد-برد دارد. یعنی هم توضیحات مفیدی درباره صفحه به کاربر میدهد که شانس کلیک بر روی عنوان را زیاد میکند. هم به موتور جستجو دید بهتری نسبت به صفحه شما میدهد.
سعی کنید از کلمه کلیدی در meta description استفاده کنید. با این کار برای موتور جستجو یک سیگنال دیگر ارسال میکنید که بهتر صفحه شما را درک کند. اما همانطور که همیشه گفتم و تاکید کردم افراط ممنوع. این کار اصلا پسندیده نیست و کاربر را آزار میدهد. نهایت یک یا دو بار در meta description از کلمه کلیدی خود استفاده کنید.
کلمه کلیدی در URL صفحه (Keyword in URL)
سعی کنید کلمه کلیدی را حتما در تبلیغات Title Tag قرار دهید. این کار شانس شما را برای رتبه گرفتن در آن کلمه کلیدی افزایش میدهد. در بعضی از CMS ها مثل وردپرس تگ تایتل صفحه به عنوان تگ H1 آن صفحه در نظر گرفته میشود.
کلمه کلیدی در متاتگ توضیحات (Keyword in meta description tag)
دیگر اوضاع سئو مثل چند سال قبل نیست که یک صفحه ایجاد کنیم. تا جایی که میتوانیم کلمات کلیدی در آن صفحه بریزیم، هیچ ارزشی به کاربر منتقل نکنیم و رتبه خوبی هم در نتایج بگیریم. این روش نه تنها جواب نمیدهد بلکه باعث پنالتی شدن و سقوط سایت شما در نتایج میشود. من از keyword Stuffing متنفرم. این کار هم موتور جستجو، هم کاربر را به شدت آزار میدهد.
اما هنوز هم باید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید. هنوز رباتهای گوگل آنقدر پیشرفت نکردهاند که خودشان تشخیص دهند محتوای شما نیاز کاربر را به طور کامل برآورده کرده است یا خیر. هنوز به کمک شما نیاز دارند. استفاده درست و به اندازه از کلمات کلیدی و ترکیب و تنوع این کلمات برای موتور جستجو بسیار مهم است. بهینهسازی برای یک کلمه کلیدی را فراموش کنید و از کلیدواژههای مختلف در متن و زیرعنوانهای خود استفاده کنید.
طول محتوای تولید شده (Content Length)
اپلیکیشن آموزشی و وبسایت آن با پنل استاد و دانشجو و مدیریت کامل بهمراه ایجاد دسترسیهای مدیریت سایت برای شما طراحی میگردد.
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبانهای برنامهنویسی وب و یا طراحی به کمک سیستمهای مدیریت محتوا انجام میشود.
برندینگ و طراحی وبسایت شخصی برای اشخاص توسط تیم تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ طراحی تبلیغات و پیادهسازی میگیرد.
عکاسی صنعتی از قبیل عکاسی از محصول، عکاسی مد و فشن، عکاسی غذایی، عکاسی معماری، عکاسی لایف استایل و عکاسی تبلیغاتی تخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است.
انتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسبوکاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است تبلیغات که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی دیجیتال نیز با مشکلات زیادی مواجه میگردد.
طراحی سایتی با زیرساخت مناسب و مطابق با استانداردهای روز دنیا اولین و مهمترین گام برای ورود به بازارهای دیجیتال است.
تگ توضیحات یکی از متاتگهای مهم و تاثیرگذار در سئو سایت است. برای یک سئو داخلی یا On Page SEO تمیز و مرتب باید هم کاربر را در نظر داشته باشید هم موتور جستجو. تگ دیسکریپشن هم مثل تگ تایتل نتیجه برد-برد دارد. یعنی هم توضیحات مفیدی درباره صفحه به کاربر میدهد که شانس کلیک بر روی عنوان را زیاد میکند. هم به موتور جستجو دید بهتری نسبت به صفحه شما میدهد.
سعی کنید از کلمه کلیدی در meta description استفاده کنید. با این کار برای موتور جستجو یک سیگنال دیگر ارسال میکنید که بهتر صفحه شما را درک کند. اما همانطور که همیشه گفتم و تاکید کردم افراط ممنوع. این کار اصلا پسندیده نیست و کاربر را آزار میدهد. نهایت یک یا دو بار در meta description از کلمه کلیدی خود استفاده کنید.
کلمه کلیدی در URL صفحه (Keyword in URL)
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.